måndag, september 07, 2009

Nu sitter jag i skolan..kom hit i lagom tid..klockan 7.40..vad får man reda på då..jo, min klass ska ha prov i produktionsprocessen..vilket jag redan har betyg i..så jag hade egentligen kunna vara kvar hemma i sängen.......suck!!

Men jag utnyttjade tiden med att ringa till csn och få allt missförstånd med sjukskrivning, heltidsstudier, studiebidrag, poängläsning osv osv utrett. Så som det ser ut nu så kommer det lösa sig och jag kommer inte bli åter betalningsskyldig på bidraget under vårterminen för jag har ju faktiskt en godkänd frånvaro..

Igår fyllde mina töser 1år! Kan inte fatta att dom är så pass gammla redan.. :) Mamma kom förbi en sväng och gav mig gå-stavar, gröntte tabletter och en låda med gryta som Björn hade gjort.
Och till katterna hade hon med sig gormé mat..väldigt fin, dyr mat :P Som var från Björn och hans Dotter freja :) Dock så var Whisky inte så förtjust i det..men Månster åt för glatta livet..lilla knubbisen ;P

Hela helgen har gått till att ha sköj som satan med Mushi, Thomas, Ängel, Xenia, Nadja(?), Mikael, Karro, Peter, Rickard med flera på Pauls biljard :)
På fredagen stack även jag, Mushi och Mikael vidare till Rockbaren senare på kvällen. Otroligt kul.. Synd dock att Mikael pratade med fel person som kastade glas omkring sig och då även fick Mikael utslängd samtidigt som sig själv..
Kvällen slutade med att jag tydligen var gift med både Mushi och Mikael..incest incest familjefest..typ :P suck! (Mikael är Mushis storebror)
Blev att jag sov hos Mushi fredag till lördag, senare på lördagen åkte vi alla tre bort till Mikaels hus. Första gången jag såg det.. Så jävla snyggt!! Vi kollade på filmen "dumpad" samtidigt som vi turades om att duscha. Sen åkte vi in till stan och pauls igen :)


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar