söndag, oktober 25, 2009

Hmm, jag kanske borde uppdatera med att

Hmm, jag kanske borde uppdatera med att jenny har hämtat sina saker. Dock fick inte jag tillbaka min bok för den låg tydligen hos hennes farsa. Men jag fick mina ikea-kassar och massa dukar och lite påslakan som hon tydligen hade fått med sig när hon flytta. Så nu är jenny nästan helt ur mitt liv. Känns både skönt och tråkigt.. Men, jag har kommit så nära visa av mina kompisar det senaste och även fått massa nya vänner. Så jag klagar inte. Missta en men få flera. Det är bättre. Denna helgen har jag bara varit hemma och spelat och kollat på tv. I fredagskväll var vi 10st från guilden och gjorde massa instancer från gamla världen. Vi hade mega kul och tjötade på mumble om allt och ingenting ^^ <3 idag har jag mest velat runt själv i gamla världen och lekt :-P med en Månster i knät nästan hela tiden ^^ ganska skönt att spela själv ibland också :-) Hade sällskap på mumble en stund av killarna iallafall ^^ nu borde jag försöka sova.. Eller? Sa flickan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar