måndag, oktober 19, 2009

Jenny! Nu har jag tröttnat!

Jenny! Nu har jag tröttnat! Du ville få mig ut ur ditt liv.

Men så länge jag har högen med DINA saker här så kommer du inte få det. Jag har skickat sms till dig flera gånger om detta och du har varje gång sagt att du ska fixa det. Men INGET har hänt! Så nu säger jag det för sista gången. KOM HIT OCH HÄMTA DINA SAKER!! Har du inte hört av dig innan 31 oktober 2009 så slänger jag det!

Det som ligger i högen är: mössa med namnet Jenny på, massa piercingsmycken, lådan till din mobil, två tavlor, massa massa viktiga papper från tex försäkringskassan, ditt gamla jobb, soc. m.m, ett vykort från rolle och en barnbok.

Vill du ha det, hör av dig! För det 1a NOVEMBER 2009 slänger jag det! Du vet var jag bor, jag har inte bytt mobilnummer, jag finns på eniro, har kvar samma mail, samma helgon, bdb, badboll, facebook. Så det finns flera sätt att kontakta mig på.

Så jag säger det en sista gång, hör jag inget innan 31/10-09 slängs det!

Varför jag lägger upp det på flera olika ställen. Skickar det till flera olika ställen är för att du verkligen ska se mitt meddelande.

2 kommentarer:

  1. Jag kan gärna ta piercingsmyckena om hon inte hör av sig. Om inte du vill ta dom själv?

    SvaraRadera
  2. Barnboken kan ja ha användning för om de är så att du bara skall slänga den så tackar jag inte nej till boken

    SvaraRadera