söndag, mars 07, 2010

hade en djup diskussion med vännen på sms natten mellan lördag och söndag..
ganska skönt att kunna prata så djupt med honom..
men det är även jobbigt för jag vill ju kunna ge raka svar.. :/





Vännen: Men srsly, det är ju ganska dåligt av han att göra som han gör :|

Jag: Vadå då?

Vännen: Nee, jag vet att du tyckte om honom, det är synd, du förtjänar nån.. Jag säger inte att jag är bättre, men du förtjänar nån som inser hur jävla fin du är... :|

Jag: Jag vet att jag förtjänar nån.. Men jag vet också att jag inte ska ha nån förrän jag fixat mitt psyke mer.. Det är därför jag inte tillåter mig att verkligen känna efter vad det är jag verkligen känner för honom, och för dig.. För jag kan ha fler och starkare känslor för dig också än vad jag borde ha.. :/

Vännen: Jag hoppas du säger till mig om du har känslor för mig... För ditt eget bästa! <3

Jag: Mjo, men jag kommer inte kunna svara på det än på ett tag.. Så egentligen är du lika dålig som han, om man ska tänka så.. Älskar dig, det vet du.. Men hur starkt vet jag inte.. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar