onsdag, mars 10, 2010

hmm, jag är inne i en knasig period just nu.. (är jag inte alltid det?)

jag är kåt nästan jämt..och vill ha sex..men..jag klarar inte av tanken på att någon annan tar på mig på det sättet..ja, jag vill bli påsatt..men så fort det kommer på tal med en kille att vi ska ses så känns det fel..jag klarar inte av tanken på den närheten just nu..

jag börjar verkligen trivas med min kropp, jag är ju så jävla snygg när jag går ut och fixar till mig :P speciellt när jag har min korsett på mig!! så jävla lycklig över min kropp..visst, jag är inte nära mina 57kg..men jag är verkligen en bit påväg! :D nu är det inte 40kg som ska bort, nu är det bara 20kg ^^

men ändå klarar jag inte av tanken på att vara så intim med någon..
jag vill gärna se på film och ha någon som håller om mig..och någon som håller om mig när jag sover..men inte det där med sex och taffsande..som fövisso är trevligt..men inte just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar