lördag, maj 02, 2009

Läkarn ringde aldrig igår heller..får se om han ringer nästa vecka..för jag orkar inte ha det så här mer!!!!!!!!!!!

var som sagt hos läkarn nere i halmstad igår, blev längre där än vad jag trodde jag skulle bli..
gjorde en magnetröntgen, och den visade att jag har en rejäl infektion/inflammation i fotleden så ska dit om en månad och göra en gastroskopi, titthålsoperation, då dom ska kolla mer ingående hur fotleden ser ut och ta bort allt blod och vätska och mojs som är själva infektionen/inflammationen..

det är ju kul att man har gått med en kass fot i över ett halvår..och axces(stava?!)akuten som bara gjorde en vanlig röntgen och såg inget och tyckte att det är inget fel på min fot..suck!!! jaja, nu ska jag bli av med det iallafall :) så om du ser mig med kryckor om en månad är det inget farligt som hänt :P

hela dagen idag har det kännts som att det är söndag..det är jobbigt kan jag ju säga..suck på det med..



"säker på att du inte är vaken?" underbart sms från vännen inatt ^^ :P fulla vänner är så söta ibland ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar