söndag, maj 31, 2009

"You can't push it underground
You can't stop it screaming out
How did it come to this?
You will suck the life out of me..."
-Muse, "Time Is Running Out"

Jag har ingen som helst aning om vad fan jag håller på med längre..jag håller på att gå sönder totalt nu..
känner månstret gnaga och kraffsa inom mig varje sekund numera
VILL I N T E HA TILLBAKA MÅNSTRET!!!
men han blir starkare och starkare för varje dag
min rastlöshet har blivit bättre..men min trötthet har blivit värre..det enda jag gjort i fyra dar nu är sova och läsa..har umgåtts lite med vänner..men inte mycket..för jag orkar inte vara social..

nästa vecka ska jag till åsa, en psykläkare och ner till halmstad och operera fotleden
jag hoppas spykläkaren tar mig på allvar och lyssnar på mig..
jag behöver nya insomningstabletter -INGA imovane- jag behöver nånting som hjälper mig att focusera och får bort min rastlöshet, och jag behöver nåt som kan hjälpa mot min trötthet
behöver också få min sjukskrivning förlängd

vettefan vad jag ska göra med skolan faktiskt..jag måste ta mig dit och disskutera med lärarna, pelle och elisa, om hur jag ska fortsätta plugga där med min 50%iga sjukskrivning
jag kan INTE börja plugga 100% igen och jag VILL INTE bli 100% sjukskriven igen
får se om det går att fixa :/

jag har helt slutat tänka på att jag måste börja träna och fokusera på att gå ner i vikt..jag orkar inte engagera mig i det just nu.. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar