torsdag, juni 04, 2009

idag har jag varit duktig ^^ har röjt massa här hemma..dock bara i vardagsrummet..ville inte väcka bell ^^
jag har dessutom ÄNTLIGEN gått igenom lådan med massa viktiga papper..så nu har jag fixat in allt i pärmar :) så har en hel pärmhylla :P
jag har dessutom bokat tvättid och diskat lite trots att det inte är min vecka ^^ jag är snäll mot bell när jag inte har något att göra med en nyopererad fotled :P
har dessutom inte sovit nånting under dagen !! mig duktig -nickar-

idag ringde det faktiskt en sjuksyster för att kolla hur det var med mig ^^ jag missa första samtalet så hon prata in på min telefonsvarare och sa att hon skulle försöka ringa igen :) och det gjorde hon! jag kan ju säga att jag är så jävla nöjd med MOVEMENT, stället jag opererade mig på :) kändes väldigt professionellt och välkomnande, trotts att jag fick hålla mitt första möte med läkaren i ett omklädningsrum för att dom var överbokade :P

imon hoppas jag att jag kommer träffa systerbus för att få mina kulor..och så ska jag passa på att rösta på piraterna också ^^

men men..sova nu..ska ju ta tabletter klockan fem igen :P

1 kommentar: