söndag, juni 07, 2009

sitter hemma och skäms..
mådde skit igår och överreagerade på fel saker..så nu är både bell och mushi sura på mig..och jag vet inte hur jag ska förklara mig..för allt var inte mitt fel och allt har jag inte fel med..dock väldigt mycket.. :/

imon är det tvättid..har en full ikea kasse med mina kläder, en med lakan och handdukar och en med bells kläder..kommer ta min kasse och lakanen imon..bells om jag hinner..har ju bara tre timmar på mig :/ ska städa resten imon också..när det inte är några kläder på golvet är det mycket enklare att städa :P
ska diska ikväll också..bell sover hos sina farföräldrar inatt så hon kan ju inte göra det..och jag lär inte ha så mycket att göra under reklamen under filmer eller serier så.. :P

nu är det inte många dar kvar innan dh! ska bli sköj!! har fått låna farsans dubbel luftmadrass också ^^ så kommer sova som en prinsessa :P

jag måste äta nåt ikväll också..dock vet ajg itne vad.. :/ pasta och kyckling kanske..får gå igenom kylskåpet senare :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar