torsdag, mars 12, 2009

Första kursen i MMA avslutad

jepp, första kursen i MMA är avslutad..en kurs på 100p..fick VG :D
fan vad gött att få det kan jag ju säga!!
så nu har jag fyra avklarade kurser, Arbetsmiljö & säkerhet, Gas A, Gas B och MMA a1
har fått VG på allt!!! JAG ÄR BÄST!!!!!
visst, högsta betyget är MVG men jag är otroligt nöjd med VG när jag dessutom aldrig hållit i en svets förut :P
Gjorde två prov idag, vanlig liggande kälsvets, och en underupp kälsvets.. Fick g på liggande och vg på underupp :) och underuppen har jag bara gjort typ tre gånger medans liggande har jag gjort typ tolv gånger :P så det var redigt gött kan jag ju säga :D

Imon blir det skolan igen. Ska göra iallafall ett prov, på 97 frågor.. Missade ju det när jag var sjuk hela förra veckan :/ förhoppningsvis kommer jag få göra ett prov klassen gjorde igår, men som jag slapp eftersom jag inte kollat på papprerna förrän i måndags..men vill få dom gjorda så fort som möjligt så hoppas jag kan få det avklarat imon..

Dock missar jag ju min g-mormors 95årsdag imon..morsan och syrran ska dit på förmiddagen..men det funkar ju inte för mig..suck!
Men på söndag blir det att åka till min gammelfaster..som också fyller gammalt :P sen vad jag ska göra mer i helgen vettefan..blir väl att röjja i lägenheten och mysa med katter och ängel ^^

nej, nu är det dags för sängen för mig :P

suck!!

1 kommentar: