tisdag, mars 31, 2009

Steg och vikt..

Fick hem min stegräknare idag..och min pocketbok jag beställde i lördags :)
SilvaPedometerPlus och Allt om träning, kost & hälsa - Camilla Porsman

Har fixat stegräknaren efter mina steg och min vikt..så jag använde den första gången nu i eftermiddag/kväll..började gå runt halv sex..slutade gå vid halv nio

Steg: 4443
Effektiv gångtid: 49min
Sammanlagd distans: 2,93km

Känner mig ganska duktig ^^

Jag har varit och köp mig/oss en våg också..så jag har vägt mig idag..inte lika kul att se vad den visade..men..jaja..jag måste ju veta så jag vet om jag gått ner i vikt eller inte..
Vägde mig utan kläder, runt 15 i eftermiddag.

Vikt: 85kg

Ska nu typ alltid gå med stegräknaren på mig..och ska försöka komma ihåg att uppdatera bloggen så ofta jag kan..men jag ska iallafall anteckna varje kväll hur mycket jag gått..hur långt och hur länge :) och ska väga mig typ en gång i veckan..iallafall att jag antecknar en gång i veckan :)

Köpte förvisso en godispåse i dag..men jag och Bell har bestämmt att det är den sista godispåsen som kommer in i denna lägenheten, via oss, från och med idag och framåt :) så blir vi godissugna ska vi tugga tuggumi ist :P bra för tänderna och inte lika onyttigt som godis :P

Nu ska jag fortsätta läsa i boken ^^

Ha en bra kväll allihoppa..om ni nu är några som läser min blogg :P

Btw, det är mycket uppmuntrande att läsa kommentarer från er..som dom ni skrev i det förra inlägget ^^ kärlek till er ^^

2 kommentarer:

  1. Vi är duktiga, och vi ska klara det här tillsammans :D Är så glad att jag bor med en så underbar människa som jag kommer så bra överens med <3

    SvaraRadera
  2. Grattis gumman, Här har du min blogg om du vill kolla in ibland <3
    http://mammaochudda.blogg.se

    SvaraRadera