torsdag, april 02, 2009

hmm..igår var jag inte duktig :/ gick sisådär 350 steg :P
gick bara omkring här hemma och lite precis utanför lägenheten..orkade ingenting igår..förutom att ta med katterna ut i solen för första gången för deras del :) dom gillade det inte i början..men mot slutet tror jag dom gillade det ^^


whisky burrade upp sin svans ganska rejält när vi precis hade släppt ner dom på gräset utanför :P








Månster var också lite skeptisk :P hon fick gå med en strumpa på sig för att inte få smuts i sitt ganska nya ärr på magen från kastreringen.





Men jag tyckte dom verkade tycka om det när dom vant sig lite, det lär bli fler gånger detta kan jag ju säga ^^ men man såg att dom var glada att dom hade sin syster med sig ut..så dom kunde stötta varandra ute i den farliga världen :P










Idag har jag deklarerat, för första gången..förra året så var jag ju inte hemma när man skulle deklarera så farsan bara skicka in det åt mig.. :P men det gick ju bra det också :p

nu senare idag kommer kanske min kusin hit, och sen ska jag förmodligen ut och picnica med mushi och några av hans polare ^^ ska bli mys..om mina ögon och öron slutar onda sig :(

självklart kommer stegräknaren hänga med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar