söndag, april 26, 2009

Nu sitter jag i vardagsrummet och borde kanske sova mer..men jag kan inte..somnade väl runt fem imorse..och vaknade runt halv nio och hade härligt morgonsex ^^ var fortfarande otroligt känslig sen sexet inatt :P
morgonsex är nog det bästa sättet att vakna ^^ eller vad tycker ni? :P

Vännen ligger fortfarande kvar i sängen och snarkar ^^ och det känns skönt :) hör både hans snarkningar, Whiskys snarkningar och Månsters sömnljud ^^ jag trivs!! :)

Undrar när Ängel kommer hem igen..hon är ju nere i skåne med päronen över helgen..om hon kommer imon ska det faktiskt bli skönt att sova själv i sängen inatt ^^

ska till sjukgymnasten imon igen..10-11 dock så missar jag lite av teorin..ska visa upp vårat arbete har jag för mig..ska ta och ringa Therese..om hon är vaken :P och prata med henne om vad som händer imon och att jag kommer lite senare..

blir väl att jag skriver mer senare idag..eller någon annan dag..jag tror på det senare :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar