fredag, april 10, 2009

Igår var jag ute och gick mycket! Är stolt över mig själv ^^

Steg: 11,974
Sammanlagd distans: 7,90km
Effektiv gångtid: 2h 9min

just nu sitter jag i en otroligt stökig lägenhet och borde både städa, diska, tvätta och duscha.....
vad ska jag göra först?? jag borde gå ut och gå också..och det är fint väder ute så ska nog ta ut katterna en stund igen :)
borde kolla om det finns någon tvättid snart..har lite tvätt som måste tvättas..

var ju hos faren förra helgen och röjde ur vinden, så fick med mig fem kartonger och tre papperspåsar hem..så det är lite stök här nu..måste fixa iordning "förrådshörnan" så jag kan få in kartongerna med saker jag inte ska packa upp..och kolla igenom alla mina kartonger som redan ligger i hörnan och se vilka jag kan slänga eller inte..sen måste jag gå igenom alla mina kläder, dom jag inte använder ska jag försöka sälja eller ge bort..

behöver ju fixa lite plats till Bell mer..hon har inte så mycket plats för sina saker..så måste ordna upp det lite mer..

sen har jag fått med mig tre tavlor från farsan också..dom måste ju upp på väggar lite över allt i lägenheten :) sen ska jag nog försöka få upp lite bilder också ^^

men först blir det nog att fixa mig lite frukost och få upp änglarna från sängen..klockan är ju nästan tolv, och har för mig att dom ska åka till annie idag nån gång :)

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar