onsdag, mars 11, 2009

sexig gårdagskväll ;)

hmm, jag borde gå och lägga mig för längesen..
blev ganska sent igår..var hos en vän..en vän med förmåner :) blev härligt, underbart sex!!
och visst, jag hade ingen skola idag..men han skulle till jobbet :P
men jävlar vad skönt det var!!! och det är första gången jag visar någon annan min kropp helt näck när det är tänt..förutom mushi och ängel då..men dom räknas inte :P

har ändrat min blogg också..vad tycks??

imon är det skola, ska göra prov på mma, kälsvets vanlig horisontell och under upp..
hoppas jag kommer klara det :) kommer få göra det med 2,5 elektroder..för det är typ slut på material att svetsa på :P så det jag ska använda imon är inte lika tjockt som vi brukar använda. därför blir det 2,5or :) vilket tydligen ska vara enklare att svetsa med :P

min ängel har blivit inneboende nu :) känns mega gött faktiskt :)
så igår när jag var iväg hade hon filmkväll här med några av sina vänner och idag kom socker hit och ska sova här i två nätter ^^

i helgen är det tänkt att jag och ängel ska fixa iordning lite här..har fått hem massa böcker från faren..så det ska upp i hyllor och vi måste fixa lite mer plats för hennes saker ^^

nej, nu borde jag verkligen gå och lägga mig..kan verkligen inte missa dan imon!!

1 kommentar:

  1. 2,5 vadå?? du får förklara svetssakerna... inte lika självklart för mig som d är för dig :p

    designen är nice! Kraaam

    SvaraRadera